Warm afscheid

26 september 2017

Een reis begint altijd met afscheid nemen. Van tevoren hoefde het van ons niet zo, afscheid nemen leidt alleen maar tot ongemakkelijke handdrukken, zoenen of knuffels. Gewoon stilletjes weggaan, geen poespas dat is nergens voor nodig.

Afgelopen weekend hadden we toch een afscheidsfeestje bij de familie Flokstra. Mooi weer, dus dik doun ien toene. Niet te groot uiteraard, het moet wel gezellig blijven.  Op een gegeven moment nam de vader van Diann het woord. Hij had er eigenlijk geen zin in, het zit wel goed dat hoeft niet uitgesproken te worden, dat weet je gewoon. Toch, toen hij begon met praten over hoe hij zijn dochter groot had zien worden, het geluk van de toppen, maar ook de pijn van de dalen, over hoe trots hij was dat zij nu haar eigen pad ging vinden in de wereld, stond iedereen met tranen in zijn ogen en driekwart ook met tranen op zijn wangen. Woorden vanuit het hart zijn het mooist om te horen.

Van tevoren hoefde afscheid niet zo, het zit wel goed. Maar na afgelopen weekend en de weken daarvoor weten we hoe mooi het is om dat toch te doen. De warmte die werd gedeeld nemen we over de hele wereld mee ons mee. Wij willen jullie bedanken voor alle mooie momenten. We hopen op onze reis net zulke fijne mensen tegen te komen als waar wij afgelopen tijd afscheid van hebben genomen, zelfs als dat gaat via ongemakkelijke handdrukken, zoenen of knuffels.

IMG_0126IMG_0319IMG_0308

1. Manon:
    26 september 2017
    Schatjes, nogmaals super veel plezier! Pas goed op jullie zelf! Ben benieuwd naar alle verhalen! 😘😘
  2. Agnes:
    26 september 2017
    Veel plezier, ga lekker genieten samen!
    Leuk om jullie te kunnen volgen 👌🏻
  3. Agnes:
    26 september 2017
    Veel plezier, lekker genieten samen!
    Leuk om jullie te volgen 😃👌🏻
  4. Roeland:
    26 september 2017
    Veeeeel plezier toppers ga jullie missen! En de verhalen zeker volgen👌❤️
  5. Jackie:
    26 september 2017
    Dat worden vast mooie verhalen 💕 Succes met inpakken, en een mooie tijd gewenst 😘
  6. Marielle:
    26 september 2017
    Heel veel plezier! Beleef, ervaar en geniet!!!
  7. Janneke:
    Geniet ervan lieverds! ❤️ Ga jullie erg missen! Liefs Jann
  8. Annet Prenger:
    27 september 2017
    Wij blijven en jullie gaan, op naar LA, mooi startpunt, wens jullie een goeie (eerste) reis!!!
  9. Anita:
    27 september 2017
    Heel veel plezier en vooral genieten. Ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's. Veel liefs van Anita en de rest van de familie. 🌷
  10. Michel Laan:
    28 september 2017
    Maak er een mooie reis van en zorg dat die Bingokaart leeg blijft :)
  11. Adrianos:
    Heel veel plezier!
  12. Richard:
    28 september 2017
    Geniet van jullie avontuur!
    Ik wens jullie heel veel plezier