Highway 1

4 oktober 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

“We nemen de highway 1.” “ Die is afgesloten.” “ We doen gewoon of we domme Hollanders zijn en gaan gewoon door.” “Vooruit dan maar.”

Dit betekende wel dat na een heel aantal kilometers de domme Hollanders moesten omkeren, omdat de weg gewoon afgesloten was. Geen omleiding aanwezig. Enigzins verlaat kwamen wij aan in Monterey, hier konden wij nog net het trompetgeschal horen dat blijkbaar werd gespeeld bij zonsondergang. Na een goede nachtrust, waarbij we gewekt werden door hetzelfde trompetgeschal, maar dan bij zonsopkomst, liepen we Moterey in alwaar wij een aquarium tegenkwamen. Altijd leuk om even langs te gaan en naar de visjes te kijken. Hetgeen ons het meest kon bekoren waren de kwallen. In Nederland heb ik er niet zoveel mee, maar hier toonden de kwallen zich als een ware Picasso aan ons. Schitterende kleuren en scherpe contrasten.

Op dag twee in Moterey gingen de domme Hollanders de andere kant proberen van de Highway 1. We hebben een mooi busje geen haast dus wie doet ons wat. Prachtige kustlijnen waarbij het water woest omhoogbeukt tegen de rotsten. Dit leek ons dan ook de ideale plek voor een tosti. Achterdeurtje open pannetje op het vuur met een broodje ham/kaas. En vervolgens heerlijk genieten van het uitzicht. Niet gek voor twee domme Hollanders.

IMG_0096IMG_0110IMG_0256IMG_0263

1. Carla:
    Wauw...mooi
  2. Willem Kracht:
    6 oktober 2017
    Zo beleef je nog wat. Is dit een gele kaart Niels?. Geniet, is altijd goed.
  3. Agnes:
    Gave foto’s! Have fun!
  4. Mannie Van der Veen:
    7 oktober 2017
    Ziet er goed uit en prachtige foto's 😊